Nionde mars

Ännu en gång så har det varit dålig uppdatering men jag har haft annat för mig om man säger så. Igår åkte jag till Ersnäs för att hälsa på min mammas moster och där var även mina små tremänningar och lite annat folk. Vi åt middag och drack vin, sen grät jag och Eva oss igenom spårlöst försvunnen och sen låg jag och läste Kalle Anka tills jag somnade. Kan ju tala om att det var ett tag sen man öppnade en sådan tidning.
På morgonen så återvände jag till Rosvik där jag befinner mig nu. Kan väl också berätta att nu har jag blivit med lägenhet igen, en etta på 35 kvh med badkar som ligger i samma hus som Kalles. Kunde inte bli bättre egentligen. Så har spenderat två timmar med att kolla igenom Ikeas sortiment. Nu är det sådär att jag bara vill att datumet ska vara här nu när man har något att längta till igen.

Nåja, nu ska jag hjälpa min kära mor att föra över musik till hennes mp3. Känns som att man har haft lite inflytande eftersom hon bad mig lägga in Winnerbäck och Kent och lite sånt där. Fint.

Ha en fortsatt trevlig dag och vi hörs när jag är tillbaka i stan igen. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0