Twenty-four years just waiting for a chance

Jag har haft så fullt upp om dagarna så att jag inte alls hinner skriva här.
Jag har mest jobbat hela veckan och hela helgen i princip och när jag inte har gjort det så har jag varit ute på äventyr och umgåtts. I fredags så blev det champagne och trevligt sällskap sen upp tidigt med huvudvärken från dagen innan och jobba. Sen på kvällen kom världens bästa Petter hit och höll mig sällskap och sen upp och jobba igen. Ja, ungefär så har dagarna sett ut.
Idag är jag dock ledig och har fått lön så att ikväll blev jag tillfrågad att följa på bio med Tony och se Alice i underlandet, så det kommer bli roligt. Har velat se den ett tag nu.

Och..
..om någon känner för att erbjuda sig att se Remember me med mig någon annan dag så följer jag gärna med.

Det var nog allt för stunden. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0