En båttur på landet

Dagen har varit superfin. Har spenderat stora delar av den sittandes ute på altanen i solen och läst om The beatles och blivit röd som en kräfta. Några fräknar senare och ett antal glas vatten så blev det en båttur såhär på kvällskvisten. Helt fantastiskt mysigt. Blev en paus i stugan med lite bullar och mjölk innan hemfärden igen.

Träffade farmor och farfar och fick en stor dos utav pitemålet
och ord om hur mycket jag växer.

Jag som har slutat växa för länge sedan.

Nu blir det snart att krypa i säng,
är helt slut efter all den friska luften och hör fortfarande vågorna slå i öronen.

Kanske att jag återvänder till stan imorgon. Kanske.
Just nu trivs jag på landet. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0