Impulsiva

Sitter och gnuggar mig i ögonen och upptäcker att mina händer blir svarta, hade totalt glömt bort att jag var krigsmålad runt ögonen inför den impulsiva fotosessionen som skulle äga rum idag. Dock resulterade den i att solglasögonen var på för att solen bländade ögonen och det blev inget seriöst av det hela. Men vi hade nog roligare såhär ändå. Eller ja, det kan jag garantera att vi hade.
Och nu undrar ni kanske vem det är som har varit med mig,
jag behöver bara säga att det var mitt hjärta. Fina du.

Blev att dricka lite vin mitt på dagen, känna den sista värmen från solen
och skratt som ekade mellan husväggarna.

Nåväl, nu ska jag ta och tvätta bort det svarta från mitt ansikte och borsta tänderna. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0