Noll inspiration

Har haft sovsällskap hos mig i några dagar och när jag inte har haft det så har jag bjudit in mig själv till människor,
dagarna har gått riktigt snabbt och det känns bra.
Ikväll har jag varit på finmiddag,
imorgon blir det att fira Martin med tårta
och på lördag blir det lite party som det känns just nu.

Idag har det varit varmt och förmiddagen spenderades ute på balkongen,
värmen ska förhoppningsvis hålla i sig hela helgen och det blir super.

Har tappat bort inspirationen totalt för att skriva här,
det blir urtråkigt och ingenting hänger ihop.

Som sagt.

Hur som helst, fick ett samtal från de som ska ta över lägenheten här på Durrnäs tidigare idag och det blir att flytta tidigare än tänkt. Kunde inte bli gladare, att bo ensam i en tvåa är ingenting för mig.
Så att, Sundsgatan snart kommer jag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0