Sjunde maj

Har haft en otroligt fin dag idag.
Den började med att jag vaknade upp hemma i Rosvik och fick äta en ordentlig frukost, vilket jag inte har gjort på väldigt länge. Spenderade sedan lite kvalitets tid med min mor och fick några fina ringar av henne. Puss.
Sedan åkte jag till Norrfjärden och träffade syster. Åkte till stallet och jag satt upp på hästryggen och ridpasset var så fantastiskt roligt och jobbigt på samma gång. Det märks att jag haft ridning på hyllan ett tag.
Sedan pysslade vi om hästarna och jag bara njöt.
När hästlivet var klart så lagade vi våfflor till middag och såg på Talang innan det var dags för mig att återvända till staden igen. Dock så fick jag med mig en hund hem, så nu är jag inte ensam längre. Väldigt skönt.

Just nu svider det i ögnonen av trötthet efter denna dag så snart ska jag ta och krypa ner i sängen,
blir att stiga upp tidigt imorgon för att hinna ut på promenad med hunden innan jag ska iväg och jobba.

Det var nog allt. ( Det känns så himla bra nu.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0