Tionde maj

Vaknade upp med en huvudvärk som inte var av denna värld imorse,
fick krypa mig ur sängen för att ge hunden mat och bita ihop för lyckas ta ut henne på en liten promenad.
Efter det så störtade jag i säng igen och ungefär så har dagen varit,
har legat på soffan med hunden i famnen och sett hundratals tonårsfilmer. Rätt fint förutom värken som dunkade i tinningen.
Men där kring fem tiden så gav den efter så jag gjorde middag och sen knöt jag på mig skorna och tog med mig hunden på en lång och mysig promenad längs badhusparken och södra hamn. Solen började gå ner precis och det var så fint.

Hade tänkt städa och rensa hela lägenheten men det får vänta tills imorgon,
sen på kvällen imorgon kanske det blir grillning hos Jenny. Mysigt.

Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0