Två dagar förbi och en vecka kvar

Har spenderat nästan två hela dagar utomhus i ett otroligt fint väder.
I onsdag så började dagen med solning och volleyboll på Norrstrand med fina vänner,
efter det så anslöt fler vänner och vi kilade till Södra och slog oss ner på filtar, grillade, drack vin och diverse andra drycker samt spelade kubb. Som att det inte vore nog mysigt så smet jag iväg lite senare för att förgylla hela dagen på bästa sätt. Tack och Puss.
Torsdagen bjöd på lika strålande väder så jag och Jenny tillbringade några timmar på Norrstrand innan hon skulle iväg och jobba. Efter det så mötte jag upp en annan vän och vi tog plats på Södra.
Sedan kilade jag hem och städade lägenheten,
EN VECKA KVAR TILL FLYTT.
Så har börjat packa för att lämna mitt liv här på Durrnäs. Himla skönt.

Nu ska jag dock ta och fortsätta se en film som jag påbörjat och sedan slå igen mina blå,
ska försöka hinna med så mycket som möjligt imorgon innan det är dags för jobb hela natten.

Nighty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0